Mentenanta IT

Echipa noastra de inginerii IT asigura servicii de intretinere si optimizare a calculatoarelor, laptopurilor si perifericelor precum si a retelei informatice pe baza de abonament lunar (SLA – Service Level Agreement).

Pentru fiecare client in parte realizam o analiza detaliata a situatiei statiilor de lucru, a functionalitatii si a cerintelor companiei.

Pe baza analizei se proiecteaza cel mai bun pachet de servicii care sa corespunda nevoilor firmei dumneavoastra.

Serviciile de mentenanta IT includ :

Curatare, verificare si optimizare periodica a sistemelor.

Help-Desk – suport tehnic remote (telefonic / mail / messenger)

Consultanta, transport si instalare gratuita pentru produse IT&C

Back-up de date, Devirusari, Optimizari hardware si software

Monitorizare si securizare a retelei si a sistemelor Suport Tehnic Proactiv – vizite lunare periodice programate in prealabil.

Interventii On-site nelimitate si in regim de urgenta (timp garantat de interventie)

Serviciile de mentenanta se fac proactiv si nu neaparat la solicitarea beneficiarului.

Vizitele se fac conform unui program prestabilit (detalii prestabilite referitoare la periodicitate, numar de interventii, tarife orare).

Colaboram cu:

Instalam orice alt produs software la cerere

Obligaţiile Clientului:

Sa puna la dispozitie numai software licentiat. Echipa isi declina orice raspundere in cazul in care clientul utilizeaza software nelicentiat.

Obligatiile Noastre:

Sa garantam confidentialitatea tuturor datelor clientului, inclusiv a configuratiilor sistemelor

Sa sesizam clientul daca echipamentele sale sunt utilizate in mod necorespunzator